marți, 8 mai 2012

Karak

Dimineata, tea-boy-ul imi aduce karak-ul. Nu suna ca de pe alta planeta? Daca da, 'aide sa ma esplic:
Prin partile pe unde salasluiesc eu acum exista o slujba pe care mintea europeana, orientata volens-nolens spre eficienta, de constiinta (neamtzu'), constienta (englezu') sau saracie (d'oh!), n-o haleste. Ce zic n-o haleste, n-o concepe. Slujba are denumirea deloc stiintifica de tea-boy. Baiatu' cu ceaiu'.
Care baiat cu ceaiu' face asa: dimineata, iti aduce, la cerere sau din proprie initiativa, functie de software-ul cu care l-a blagoslovit natura sau angajatorul, un ceai, o cafea, o apa, un karak. Adica le face el. Si ti le aduce. In asa fel incat te simti flausat si inutil intr-o lume in care imaginea studentiei tale, neaparat continand un ibric, un fierbator, un "dat in foc" generator de pete maro pe unde te durea mai tare, poza asta, carevasazica,  pare cumva flatulenta unei minti plecate cu sorcova.
Am analizat, constiincios si patruns de moralitate intempestiva, treaba. Un om are un serviciu la care sa se duca (chiar si cu scarba, desi nu cred). Are cum sa asigure traiul familiei. Astia nu castiga mult, dar nici nu li se cere mult. Practic, existenta lor e rodul unei extreme comoditati, a unei impamantenite cvasi-aristocratii.
Pe care, ipocrit, o voi numi generozitate.




P.S. Pentru explicatii privind karak, vorbiti cu goagal.

9 comentarii:

  1. mie imi place fuarte tare cum ai intitulat rubrica: oamei si nisipuri. si da, imi place ceaiul. si imi place cafeaua. si imi mai place apa, daca-i cu tabiet :)
    faina lumea in care te-ai simtit primit cu generozitate. eu te si invidiez, placut - cum ar veni ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place. Urmeaza si cu poze :).
      Dar vezi ca e o nuanta diferita la sfarsitul textului ;)
      Pace si asfalt uscat.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dom'le, io zic ca mami e mai hotarata. pai, zici ceva sau asta e vreo forma moderna de salut?

      Ștergere
  3. stiu, stiu. e un fel de refuz al "secolului vitezei", il inteleg si impartasesc in acelasi timp, desi in "real life" ma trezesc alergand la curse, la fel ca toti occidentalii. "slow down!" - o sa fie deviza mea pentru anul asta.
    see ya!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu. mai simplu. o numesc generozitate pen'ca datorita felului lor de a fi, al localnicilor adica, mai comozi, asa, pot eu sa muncesc aici.

      Ștergere
    2. cat despre graba, nu-i buna. m-am convins!

      Ștergere
  4. Babanul . Andrei Babanul9 mai 2012 la 07:29

    Nu dau bre de guoagal asta. Nu-i in cartea de telefon.
    Imeil n-are? Pentru ca sa -i scriu?
    Welcome back

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Babanul - man, se pare ca e andarcavar. suna-l si tu pa sor'sa, ii zice alta vista.

      Ștergere