marți, 29 septembrie 2009

singur in cap

motto: " ...locotenentul de militie Ulmu, printr-un gest, aprinse lampa."

am sa plonjez, din nou, in derizoriu. ia-o ca pe o pasiune pentru flotari mintale, ca pe un "bunicule, da' randunelele un' se duc, cand se duc?" al marelui pritocitor intr-ale materialismului dialectic de opereta, adica eu. sa descriu salba(s)ticele intamplari ale unor oameni din jurul jurului meu.

cum intr-o dimineata tampitoare ca toate diminetile de toamna, un biker d-al meu, coleg de munca, apare la fumoar, cu o fata de parca tocmai fusese luat cu forta de pe WC, si ma intreaba, exasperat: "ba", zice, "cat mortii ma-sii traieste un tantar?"...exprima o disperata inversunare cu toata prezenta lui, asa ca m-am abtinut de la alte comentarii si-am ras, doar, in hohote, mi-a sarit din gura, ca sa fiu espresiv.

cum un alt coleg (corect, nu-l stii) a fost surprins de un sef rau cand tragea la aghioase (ce-or fi alea aghioase, paraschive, si apropos, unde ne ducem noi?) in timpul programului; si l-a intrebat seful cel rau: "ce faci, dom'le, dormi?", iar astalalt pune mana pe obrazul propriu, cu cotul sprijinit de masa si zice: "noo, sefu', nu dormeam, stateam asa..." . si l-a pus p-ala sa scrie si ala a scris, zice, pintre altele: "...am fost interpelat de seful meu in timp ce eu stateam asa."

cum un bluf, luat la refec de menbrii gastii care este cum ca de ce nu poarta vesta cu insemnurile de trib are urmatorul dialog cu el presidente:
" - de ce nu porti, ma, vesta?
- pentru ca o port.."

cum la spital, unde e piciu' meu internat, sefa de sectie de la infectioase emana prostie curata, imaculata, in starea ei naturala, a carei palida umbra ar putea fi redata de urma(ri)toarele replici:
"- noi, medicii, avem alta perspectiva decat pediatrii..."
"- medicina nu e matematica, dom'le! poate sa fie de la orice..."

cum amicii, cunoscutii, carora le recomanzi sa-si cumpere un scuter sau chiar o motocicleta, pentru ca se plang de traficul damblagistic de la bucuresti, iti raspund cu un aer extrem de convins: "tati, uite ce e, eu nu-mi iau motor pentru ca ma cunosc, eu nu pot sa merg incet..."

si d-astea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu