luni, 16 noiembrie 2009

un meci. prima repriza

mi se-arata din regie un cartonas rosu.
se pare ca manifest tendinte artistice prin lacase de cult (fluier, adica).
se leaga.
printre munti de hartii, ca sunt si eu unul din cei multi amenintati sa fie "mancati de dragonul de hartie", cum zice chinezul, printre munti de hartii, deci, si printr-un fum emis impotriva normelor de convietuire sociala dimpreuna cu un alt truditor, ma concentrez spre o solutie de inhibare a propensiunilor mele artisticesti.
bai nene, asta cu fluieratul e boala veche, tre' s-o tratam ASAP, ca ne ducem de rapa astia cu gura mare, de nu mai ramane unul, de prasila.
daca nu era piciu' meu, paraseam terenul in aplauze sau in huiduieli, ma rog, da' ieseam relaxat, scarpinandu-ma, ma-ntelegi, si tintind o flegma indelung adunata catre tusieri.
da' asa, tre' sa stau capra, cu riscul contractarii unei conjuctivite de uzura la cel de-al treilea ochi.
sunt vulgar?
pai nu-ti zisai c-am gura spurcata?
asadar, cum te pozitionezi, la propriu, la figurat si la cate un sef mai viril cand ai macar un cartonas galben? dai la gioale? te retragi in aparare? continui sa sutezi, chiar daca decapitezi vreun nevinovat in incercarea disperata de a inscrie, sau astepti repriza a doua? ca de retur se-ocupa administratorul lacasului de cult in care tocmai ai fluierat. si nu se-arata prea curand.
deci...?

2 comentarii:

  1. de la caz la caz. dar eu cred ca ar trebui sa joci destept. pentru ca daca ai curu aparat poti sa il si flegmezi cu una din aia de camil(a).
    asa ca joaca destept dupa care arde-l pe enorias

    RăspundețiȘtergere
  2. pai da, ba da, da' cand te ustura la ficati ca te arde la turloaie tocma' arbitru, ce faci?

    RăspundețiȘtergere