luni, 27 iulie 2009

adica titlul, cumarveni...

de regula, prima postare se constituie intr-un wannabe statement, care esplica de ce si cum, ai grija sa saluti, buna ziua, spui d-al cui esti, mare grija sa atragi simpatii si sa pari deschis sau mai stiu eu cum.
ma rog, spun ca nu-s bun la asta ("nu-i chiar punctul meu forte") si postez mai degraba cum imi vine la indemana, la indemana dreapta, casazicasa, dealtfel nu-i aflare in treaba mai mare ca asta, decat poate comunismul in sine, cum le doinea unu' Tutea, mare om, recte.
desi nu asta-i scopul, ca sa eliminam echivoacele, scopu-i sa creonam (de la "creon") CONTEXTUL.
adica,

lumea .

2 comentarii:

  1. Eu zic că suntem predispuşi să judecăm oamenii prin prisma păcatelor noastre.

    Cât despre Ţuţea, recomand "Revelaţia Lui Dumnezeu"

    Restul e praf şi pulbere.

    no ofence man!

    eu, mult păcătosul!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu esti tu un pic cam categoric?
    in plus, nimic nou in afirmatia ta cu privire la cum judecam oamenii..."prin prisma pacatelor..".
    zicea baciu' wilde (oscar, nu kim, cum te-ai fi gandit) ca experienta e suma esecurilor. pai da.
    a esecurilor noastre, care suntem oameni, traitori si muritori, pacatosi (Romani 6:23, parca).
    asa.

    RăspundețiȘtergere