luni, 27 iulie 2009

replici

adica replici.
adica lucruri pe care le auzi drept urmare.
urmare a ceea ce ai facut (sau nu, d'oh!) sau ca o consecutie nu in mod necesar logica a CONTEXTULUI.
gen:
"...tu meriti ceva mai bun..."
"...te iubesc, dar nu sunt indragostit(a) de tine..."
"...nu e vina ta, eu sunt de vina..."

sau:
"tu niciodata n-ai [...], si eu intotdeauna am [...]"
sau invers.

se intampla ciclic, metodic, abuziv, dureros, amuzant, isteric, dubios. da, dubios.
zic.
ti se intampla si le aduni intr-un fisier pe cortex sau pe hipotalamus, nu stiu exact, nu-s de specialitate, nu-s in etatea care sa-mi confere autoritate in bransa, ma rog, le aduni si la urma, la urma, LA URMA, te razi. pai ce sa faci, te razi, pentru ca te-ai pervertit si pervertirea asta te ajuta sa-ti constientizezi nu numai propria existenta, ci si rangul, statusul, cum ii zice mai nou.
adicatelea been there done that si nu ma mai ating siropurile astea, uite cum rad eu de ele cu prietenii mei care rad si ei de ele pentru ca si ei, si lor.
tuturor.
ca tamplarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu